עגלת קניות

פולירון הוד השרון

פולירון הוד השרון

נמאס לכם להתעורר באמצע הלילה?

מתקשים לקום בבוקר?

מרגישים שאין לכם אנרגיה וכל מה שהייתם רוצים זה לישון לישון ושוב פעם לישון?

הגיע הזמן להחליף את המזרון! בדיוק לשם כך פולירון פתחו חנות מזרונים בהוד השרון. בואו לבחור את המזרן הטוב ביותר במחיר ללא תחרות!

חברת פולירון מייצרת כבר מעל 30 שנה מיטות ומזרונים איכותיים המיוצרים על בסיס מחקרים בתחום השינה בכדי לספק לכם מזרן נוח, בריא ואיכותי גם יחד. מזרונים הוד השרון מיוצרים על פי כל התקנים וחומרי הגלם שלהם נבחרים בקפידה שנה אחרי שנה.

ברכישת מזרן בחנות פולירון הוד השרון לא רק שתוכלו להנות מתקופת התנסות ממושכת בה  תתנסו במזרן שרכשתם אצלכם בבית, אלא גם אתם נהנים מאחריות מלאה על המזרן ונהנים מרכישה במחיר ללא תחרות!.

חנות מזרונים בהוד השרון בה ניתן לבחור בין מזרן ברמת קשיחות גבוהה, בינונית ונמוכה על פי העדפותיכם האישיות. הצוות המקצועי בחנות ישמח לסייע לכם בתהליך בחירת המזרן תוך לקיחת כל הקריטריונים בחשבון החל ממבנה גופכם, דרך התנוחה שבה אתם ישנים ועד בעיות אורטופדיות במידה וקיימות. בחנות מצפה לכם עולם שלם של מזרנים מכל הסוגים: מזרני לטקס, ויסקו, מזרנים ללא קפיצים, מזרנים עם קפיצים – מבודדים או שלובים ועוד. בחנות המזרונים בהוד השרון תוכלו להנות מכל פתרונות השינה בדרך ללילה שלם ברמת נוחות גבוהה.

 

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דן. איך אוכל לעזור?