עגלת קניות

פולירון רמת השרון

פולירון רמת השרון

סובלים מכאבי צוואר, כתפיים או גב?

ניסיתם כבר אינספור טיפולים ופתרונות אורטופדיים אבל שום דבר לא עוזר?

שאלתם את עצמכם מתי בפעם האחרונה קניתם מזרון חדש?

חנות מזרונים ברמת השרון, פולירון – כנראה שכאן מצוי הפתרון לבעיה שלכם!

מחקרים מראים כי רכישת מזרון אורטופדי מסייעת להפחית את כאבי השרירים בצורה ניכרת ותורמת לשינה איכותית, בריאה ורציפה. אצלנו בחנות המזרנים ברמת השרון תוכלו להנות ממגון עצום של מזרני איכות ובריאות המיוצרים במפעל פולירון שבקיבוץ זיקים. המפעל מייצר כבר למעלה מ-40 שנה מזרונים מכל הסוגים על בסיס טכנולוגיות מתקדמות שמתאימות לאקלים ולצרכים של הקהל הישראלי.

בחנות פולירון ברמת השרון תוכלו להתנסות בשכיבה על קשת רחבה של מזרונים: מזרנים עם קפיצים, מזרנים ללא קפיצים, מזרני ויסקו, מזרני לטקס, מזרני ספוג ועוד, כך תבינו על איזה מזרן הכי נוח לכם לשכב. המחירים בחנות המזרנים ברמת השרון הם מחירים ללא תחרות ופעמים רבות תוכלו גם להנות ממחירי מבצע מיוחדים.

אז למה פולירון רמת השרון?

חנות מזרונים ברמת השרון – הצוות שלנו מומחים לבריאות השינה ויסייעו לכם בבחירת מזרון אשר יותאם הן למבנה הפיזיולוגי שלכם, לתנוחה שבה אתם רגילים לישון והן לרמת הקשיחות המועדפת עליכם עם הרבה סבלנות, הקשבה ומקצועיות.

האיכותכל המזרנים הנמכרים בפולירון רמת השרון מיוצרים מחומרי גלם איכותיים ובטכנולוגיה מתקדמת עם דגש על תקנים אירופאיים מוכרים.

ההתנסותתוכלו לרכוש את המזרון אותו נשלח אליכם עד הבית ולנסות אותו במשך מספר שבועות ולהחליט האם הוא נוח לכם. במידה והמזרון לא מתאים לכם, תוכלו להחליף אותו באחר עד לרמת שביעות רצון מושלמת.

אז קדימה! למה אתם מחכים, גשו לחנות המזרנים ברמת השרוןמבחר עצום מחכה לכם.

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דן. איך אוכל לעזור?