עגלת קניות

איך תדעו שאתם חייבים להחליף את המזרן שלכם?

החיים מביאים את רובנו למקום שבו אנו צריכים לבחור ולהחליט מה בא לפני מה. כולנו רוצים לחסוך כסף, לקצץ בהוצאות אבל יש דברים שקשורים לבריאות שלנו לעליהם אין לחסוך. שאלו עצמכם לרגע את השאלה הבאה: מתי בפעם האחרונה רכשנו מזרן חדש?. אולי בכלל קיבלתם את המזרן במתנה מהוריכם או מזוג חברים שעברו דירה ורכשו לעצמם מזרן חדש? ובכן כנראה שאתם צריכים לרכוש מזרן חדש. חברת פולירון מתמחה בפיתוח וייצור של מזרנים אורתופדים אותם ניתן בקלות להתאים למבנה האנטומי של גופנו, למצבנו הבריאותי ולמשקל גופנו.

איך תדעו שאתם חייבים להחליף את המזרן שלכם

 

אז איך נדע שזמנו של המזרן תם ועלינו לרכוש מזרן חדש? הנה כמה סימנים שיסייעו לכם להבין שהגיע הזמן…

  • כאבי גב – אם לרוב אינכם סובלים מכאבי גב, כתפיים, צוואר או רגליים ואין שום פעולה חריגה שבצעתם במהלך הימים האחרונים, ובכל זאת אתם סובלים מכאבים, יש סיכוי גבוה שזה בגלל שהמזרן שלכם ישן. תוכלו לבחור את המזרן שיתאים לתנוחה שבה אתם רגילים לישון ובהתאם למבנה הפיזיולוגי של גופכם.
  • מזרן בלוי – בשונה מרהיטים אחרים שמשלבים בדים ופולימרים, מזרנים לא נוטים להתבלות כל כך מהר. מחקרים אומרים כי יש להחליף מזרן כל 6-8 שנים, תלוי באיכות ובסוג המזרן. בהחלפת המצעים, אם אתם שמים לב שהמזרן שלכם איבד מצבעו, דהה או שהבד מתחיל להתקלף מהמזרון, יש קרעים או כל סימן אחר שמעיד על היותו של המזרן ישן, דעו שאתם ישנים על מזרן לקוי והדבר מוביל לכך שאינכם מקבלים את התמיכה האופטימלית לגב, לצוואר, לכתפיים ולרגליים. חוסר תמיכה תוביל בעתיד להיווצרות של בעיות אורתופדיות כאלה ואחרות.
  • חיידקים ואבק – אם אתם חשים כי פיתחתם באמצע החיים רגישות לאבק, זה כנראה כתוצאה מהעובדה שהצטברו על המזרן חיידקים או לחלופין קרדית האבק הגיעה לביקור.

אולי יעניינו אתכם המזרנים הבאים:

לסיכום, יש קשר ישיר בין המזרן עליו אנו ישנים לבין טיב ואיכות השינה לה אנו זוכים, לאיכות חיינו, לתפקודנו במהלך היומיום ולשמירה על שלד גופנו. רכשו מזרן שיתאים לצרכים, לתקציב ולרמת הנוקשות או הרכות שאתם מעדיפים.

 

 

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דן. איך אוכל לעזור?