עגלת קניות

כיצד נוכל לדעת האם המזרן בו אנו מעוניינים אכן איכותי?

חברת פולירון מייצרת קשת רחבה של מזרונים אורתופדיים ביניהם מזרן לטקס ללא קפיצים עם שכבת נוחות פנימית, מזרן ויסקו עם שכבה העשויה 100% ויסקו, מזרן פוליפרש המצויד במערכת אוורוור מתקדמת ועוד.

 

האם המזרן בו אנו מעוניינים איכותי

השוק מציע מגוון של מזרונים ואנו כבר יודעים כי המזרן עליו נישן ישפיע הן על איכות השינה, איכות חיינו והן על הגוף שלנו ותפקודו ולכן קיימת חשיבות גבוהה בבחירת מזרן איכותי. הרי רכישת מזרן במחיר מבצע איננה בהכרח מעידה על היותו של המזרן לא איכותי. מצד שני, רכישה של מזרן יקר, לאו דווקא מבטיחה לנו מזרן שמתאים לנו בצורה מושלמת ולכן השאלה אותה יש לשאול היא כיצד נדע שאכן מדובר במזרן שכזה?

 

אז ככה…

 

  1. חומרי גלם וטכנולוגיה – יש לבחון היטב מאלו חומרי גלם עשויים המזרנים ביניהם אנו מתלבטים. לחומרי הגלם מהם מיוצרים המזרנים יש השפעה ניכרת על רמת התמיכה וההתאמה למבנה האנטומי של גופנו. ככל שחומרי הגלם נחשבים לאיכותיים יותר והמזרן מיוצר ברמת גימור גבוהה, נוכל להיות בטוחים שמדובר במזרן איכותי. כמובן שיש להתאים את חומר הגלם לרמת הקשיחות שמתאימה לנו. העיקרון אומר כי ככל שקיימים יותר אחוזים מחומרי גלם איכותיים כמו למשל ויסקו ולטקס במזרן הוא ייחשב לאיכותי ולרוב גם ליותר יקר.
  2. פיתוח – חקר השינה הינו תחום רחב ומפותח. חברה שעוסקת במחקר ובפיתוח מזרנים חדשים בהתאם לאותו מחקרים ובמקביל לטכנולוגיות המתחדשות בתחום מבטיחה ללקוחותיה מזרנים איכותיים.
  3. עלויות שיווק – חברה שמשקיעה משאבים רבים בפרסום וקידום המוצרים שלה, לרוב מגלמת את אותה הוצאה במחיר המזרן.

לעוד מזרנים:

חברת פולירון מקפידה לעשות שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק ולהתגאות במוצרים שלה מבלי להשקיע סכומי עתק בפרסום ומיתוג. כלקוחות של חברת פולירון אתם נהנים מהתקנים הגבוהים ביותר בשוק המזרנים, שכבות ייחודיות לפיזור לחצים, שימוש בחומרי גלם סופר איכותיים עם הקפדה על מאפיינים אנטיבקטריאליים ושכבות אוורור ברמה גבוהה. מזרן איכותי הוא מזרן שיודע לשלב בין רמת תמיכה גבוהה לפינוק מושלם שיאפשר לנו להנות מחווית שינה אחרת.

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דן. איך אוכל לעזור?