עגלת קניות

למה כרית אורטופדית?

בדיוק כמו שאנו בוחרים לרכוש מזרן אוטופדי איכותי שיספק עבורנו תמיכה אופטימלית עבור האיברים השונים – מהרגליים ועד השכמות, כך עלינו לספק את אותה תמיכה בדיוק לאזור הכתפיים, הצוואר והראש. אז נכון שבכל הזדמנות בה אנו משוטטים באינטרנט אנו נתקלים במזרנים מומלצים, במיטה זוגית הנמכרת במחיר מבצע, שאר מזרונים במבצע, אך מסתבר שיש גם כריות אורטופדיות המוצעות במחירים נוחים ואטרקטיביים.

למה כרית אורטופדית

אז מהי בכלל כרית אורטופדית ומהן היתרונות שלה?

כרית אורטופדית, מספקת כאמור תמיכה אופטימלית לראש, לחוליות הצוואר ועמוד השדרה העליון, תמיכה המשפיעה למעשה גם על שאר הגוף שלנו. כרית אורטופדית עשויה מחומרי גלם איכותיים או משילוב שלהם, בכדי לספק רמות נוקשות שונות, זאת בהתאם למבנה גופנו ולצרכים שלנו. בשונה מכריות שאינן אורטופדיות כרית אורטופדית ללא ספק תורמת לשינה רציפה ומונעת מאיתנו להתעורר לעתים תכופות במהלך הלילה. בנוסף, כרית אורטופדית מקלה עלינו להגיע לתנוחת השינה הנוחה לנו ביותר ומקלה על העומס ועל הכאבים שנוצרים בגב, בצוואר ובכתפיים.

 

כריות אורטופדיות עשויות לטקס או ויסקו

רוב הכריות האורטופדיות עשויות או מחומר הלטקס או מחומר הויסקו. הלטקס הוא חומר טבעי לחלוטין ששומר על המבנה של הכרית לאורך זמן. בנוסף, מדובר בחומר בעל תכונות אנטי – ספטיות מה שמונע חדירה של קרדית האבק ולכן מתאים לאנשים ולילדים הסובלים מאלרגיות ומרגישויות שונות. יחד עם זאת, לחומר הלטקס יש את היכולת ״לזכור״ את מבנה הצוואר והראש שלנו, לכן היא שומרת על הצורה שלה. יש לה מגע נעים ומלטף והיא נחשבת לכרית גמישה במיוחד. בשונה מחומר הלטקס, חומר הויסקו פותח על ידי נאס״א זאת במטרה לספק תמיכה מושלמת לאסטרונאוטים בחלל הנמצאים שם זמן ממושך. מדובר בחומר עם תכונות של ג׳ל המספק תמיכה מושלמת לאיברים השונים בגוף. היום יש כריות ויסקו אורטופדיות עם אפקט קירור ייחודי אשר מונע הזעה וספיגה של הזיעה על ידי הכרית. למעשה, שתי הכריות האורטפדיות מספקות תמיכה אופטימלית ומשתנות בהתאם לצורתו ותזוזותיו של הראש במהלך הלילה, מה שמונע יצירת עומס על חלויות הצוואר.

 

איך להתאים את הכרית למבנה גופי?

  1. את גובה הכרית יש להתאים לקימור הצוואר ומפתח הכתף.
  2. שכבו עם הכרית על מזרן הדומה ברכיבים ובנוקשות שלו למזרן שלכם. הניחו את הכרית על המזרן ושכבו עליו עם הראש מונח עליה.
  3. אם אתם צריכים להטות את ראשכם, סימן שהכרית נמוכה מדי. עליכם לוודא שהראש שלכם נשאר במצב מאונך, מה שמונע את תופעת הנחירות ומאפשר תמיכה אופטימלית לראש ולצוואר.

 

 

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דן. איך אוכל לעזור?