עגלת קניות

פולירון כפר סבא

פולירון כפר סבא

חיפשתם חנות מזרונים בכפר סבא? ברוכים הבאים לחנות המזרנים של פולירון כבר סבא. פולירון מייצרים כבר למעלה מארבעים שנה מזרנים אורטופדיים איכותיים המתאימים לכולם: לתינוקות, לילדים, לנוער, למבוגרים ולגיל הזהב! כל אחד ואחת מכם יוכלו למצוא בחנות המזרנים בכפר סבא את המזרון שתואם את צרכיו האישיים, מבנה גופו ורמת הקשיחות אותה הוא מעדיף.

מה מחכה לכם בחנות המזרנים של פולירון כבר סבא?

מזרנים בטכנולוגיית TEMP SAFE – אלו הם מזרנים המסייעים באיזון אקלים השינה. המזרנים מיוצרים מחומר ייחודי המשנה את הצורה ואת מצב הצבירה שלו בהתאם לחום גופנו כך שאפשר להנות משינה מאוזנת מבלי להזיע או לחוש בקור באמצע הלילה.

מזרנים בטכנולוגיית LYOCELL VITAL – מזרנים המסייעים ליצור סביבת שינה טבעית שכן המזרנים מיוצרים מ-100% חומרים טבעיים על בסיס תווי תקן אירופאיים מחמירים.

מזרנים בטכנולוגיית DUFLEX – פטנט ייחודי של פולירון מזרן ייחודי המורכב משתי ליבות של קפיצים כך שצדו האחד של המזרן איננו זז בעת תזוזה של הצד השני פתרון מושלם לבני זוג המתקשים להירדם.

בנוסף, חנות מזרונים בכפר סבא בה תוכלו להתרשם מעוד מגוון עצום של מיטות מזרנים. בחנות צוות מקצועי, מסור וסבלני שיסייע לכם להבין מהו המזרון המושלם עבורכם.

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דן. איך אוכל לעזור?