עגלת קניות

איך נדע לבחור את המזרן שמתאים לנו?

מחקרים רבים מראים כי שינה על מזרן ישן או מזרן שאינו מתאים למבנה גופנו, פוגעת באיכות השינה בטווח הקצר ובאיכות חיינו בטווח הארוך.

חברת פולירון מתמחה בייצור מזרונים אורטופדים ומציעה לקהל לקוחותיה קשת רחבה של מזרונים מסוגים שונים המיוצרים מפולימרים וממגוון חומרי גלם איכותיים המאופיינים בתכונות אנטי אלרגניות ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר כזו המבוססת על חקר השינה.

החלוקה הבסיסית מתבצעת על פי מזרונים עם קפיצים ומזרנים ללא קפיצים כאשר לכל סוג מזרן יתרונות וחסרונות משלו, אלו באים לידי ביטוי בעמידות המזרן לאורך שנים, ברמת הנוקשות או הרכות של המזרן ובתנוחות השינה שתואמות את המבנה של כל מזרן ומזרן.

 

 יש כל כך הרבה סוגים, אז איך בוחרים

כולנו ישנים, אך לא כולנו ישנים שינה עריבה, רציפה וממושכת. בחירת מזרן שמתאים לצרכים הפיזיולוגיים שלכם תסייע לכם להנות משינה טובה ומגוף טעון באנרגיה ליום שאחרי.

ובכן הסוד פשוט למדי, עליכם לבחור מזרן שמבטיח לנו תנוחת גוף אופטימלית ויחד עם זאת מגרה את תנועת גופנו הטבעית ומזרים את הדם במהלך השינה.

הרבה סוגי מזרנים

בידקו את המזרונים המובחרים שלנו

האם מומלץ לבחור מזרן קשיח?

אם בעבר התיאוריה המחקרית התבססה על כך שמומלץ לישון על מזרן קשיח, היום מחקרים מראים כי שינה על מזרן קשיח מדי, מדמה שינה על משטח עץ, לכן אין כאן גירוי של תנועת גופנו הטבעית מה שמקשה עלינו למצוא את התנוחה המושלמת. שינה על מזרן קשיח תוביל לכאבים ולעקצוצים בזרועות וברגליים.

האם מומלץ לבחור מזרן רך?

ובכן שינה על מזרן רך מדי תגרום לגופנו לשקוע עמוק אל תוך המזרן. במצב שכזה תבנית גופנו לא תקבל את התמיכה המושלמת מה שסביר להניח יוביל לתחושת תשישות ועייפות מוגברת ביום שאחרי.

מחקרי שינה מראים כי אנשים נוטים להתהפך במהלך הלילה בין 30-60 פעמים וזו הסיבה העיקרית שעלינו למצוא את האיזון בין הרך לקשה – מזרן שתומך בכל אותם התהפכויות ויבטיח מצב שבו עמוד השדרה נשאר בתנוחתו הטבעית בין אם אנו ישנים על הבטן, הגב או הצד.

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דן. איך אוכל לעזור?